דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן באתרי אינטרנט 

מאת    [ 23/09/2009 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2369 פעמים ]

בשנים האחרונות רשת האינטרנט מקבלת חשיבות עצומה בכל הקשור לפרסום חברות ובתי עסק. אופציות הפרסום המרובות המתאפשרות על ידי המרחב הווירטואלי, הכוללות בין היתר פרסומות באנר, פרסומות קופצות (פופ- אפ) או אפילו פרסום בלוחות הפרסום השונים, תורמות באופן ניכר לכל חברה המבקשת לפרסם את מרכולתה לציבור הגולשים. בד בבד עם התפתחות אמצעי הפרסום, גדלה החשיבות של כתיבת תוכן באתרי האינטרנט. הסיבה העיקרית לכך היא שבאמצעות כתיבת תוכן ניתן להוכיח כיצד המוצרים או השירותים אשר מוצעים על ידי חברה מסוימת מיוחדים וטובים יותר מאלו המוצעים עלי ידי חברות אחרות מאותו התחום. מעבר לכך, כתיבת תוכן נותנת לגולשים מושג מהי מידת המומחיות והידע של החברה, ומדוע כדאי להם להשתמש בשירותיה או לרכוש את מוצריה. לפניכם סקירה קצרה של סוגים שונים של כתיבת תוכן וכיצד הם יכולים לתרום להצלחתו של אתר אינטרנט.


כתיבת תוכן בנוגע לחברה


בכל אתר אינטרנט קיים עמוד המספק פרטים אודות החברה והשירותים המוצעים על ידה. באמצעות כתיבת תוכן בעמודים אלו, ניתן להמחיש בצורה ברורה יותר מדוע כדאי לגולשים להשתמש בשירותי החברה או לרכוש את מוצריה. כתיבת תוכן טובה בעמודים אלו תשלב באופן מאוזן בין אינפורמציה מועילה לבין תוכן אטרקטיבי. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שמספקת כתיבת תוכן אודות החברה הוא שציבור הגולשים המגיע אל אתר האינטרנט מקבל תמונה ברורה של חברה בעלת ניסיון וידע, אשר רכישת מוצריה או שימוש בשירותיה הם כדאיים ביותר.


כתיבת תוכן על ידי מאמרים באתר האינטרנט


אתרי אינטרנט רבים משלבים מאמרים אינפורמטיביים בתחום בו הם עוסקים. מאמרים אלו מספקים מידע מועיל עבור ציבור הגולשים הנכנס אל אתר האינטרנט. יחד עם זאת, כתיבת תוכן למאמרים אלו תורמת ליצירת רושם טוב יותר על החברה, מאחר ובצורה זו מתבטאים המומחיות והידע הרבים שיש להם. לכן, מרבית הסיכויים הם שגולש ממוצע, אשר נכנס אל אתר האינטרנט ומגלה בו גם מידע מועיל, יעדיף את שירותי החברה הזו מאשר שירותים של חברות המתחרות בה.


כתיבת תוכן על ידי אתרי מאמרים


בשנים האחרונות הוקמו אתרים רבים, המאפשרים פרסום בחינם של מאמרים בתחומים שונים. באמצעות כתיבת תוכן לאתרים אלו, יכולים בעלי אתרי אינטרנט לבטא את מידת הידע והניסיון אשר בבעלותם. יתר על כן, כתיבת תוכן באתרים כאלו מאפשרת הצבת קישור אל אתר האינטרנט אשר בבעלות החברה או בית העסק. דבר זה מאפשר שני דברים עיקריים - ראשית, דבר זה מגדיל באופן ניכר את אחוז הגולשים המגיעים אל האתר. שנית, באמצעות הצבת הקישור, אתר האינטרנט מתקדם במיקום התוצאות במנועי החיפוש השונים, דבר אשר אף הוא מגדיל את אחוז הגולשים המגיעים אל האתר.


לסיכום, ניתן בהחלט לראות כי כתיבת תוכן מאפשרת יתרונות רבים עבור בעלי אתרי אינטרנט. עם זאת, יש לזכור כי כדאי יותר לבצע כתיבת תוכן על ידי כותבי תוכן מקצועיים, המכירים את התחום ויכולים להעניק תמורה גדולה יותר.

איי וי טקסט בע"מ
http://www.ivtext.co.il
כתיבת תוכן
תוכן
חברה מובילה בתחומים קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לקידום אתרים ברשת האינטרנט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב